Gecenlerde 3 aylik mr diye bi postum vardi bi kac arkadas duaci oldu saolsun. Benim ve benim gibi bi cok annenin bilmedigini gordugum icin actim bu postu da.
Oglumun sicramalari vardi. Hatta bununla ilgilide soru postlarim olmustu. Bebeklerde olur dediler gecer dediler. Kisa vadede icimi rahatlatti cunku gittigim cocuk drlari da israrla soylememe ragmen onemsemediler normal olabilir dediler. Bu arada 3 dr dan bahsediyorum hem ozel hem devlet. Bence normal bebek sicramalarindan farkliydi ve cocuk norolojisine randevu aldim. Dr muayene etti kan tahlili ve ultrason istedi. Ultrasona gun verirler ikisini beraber gosterirsin dedi tahlilleri verdik. Ultrasona da 20 25 gun kadar sonraya gun verdiler tam hatirlayamiyorum. Tevafuk ertesi gunde 3.ay randevumuz vardi cocuk druna. Muayenemizi olduk gelisimi gayet guzel dedi. Norolojicinin kan tahlili sonuclarini gosterdim hocam bi bakarmisiniz durum boyle boyleacil mudahale gerektiren bi durum varmi ultrason ileri tarihli falan dedim. Dr sonuclara bakti beklemeyin bence dru gorun tedavi baslasin b12 ve demiri dusuk dedi. Ben b12ye cok takilmadim demir icinde damla falan baslanir diye bekliyorum. Cuma gunu bunu yasadik. Norolojici carsmba gunu hastanedeymis esimde bizi memlekete birakti. Carsamba gunu dra sonuclari gosterir receteyi gonderirim sana dedi. Carsamba dr sonuclara bi bakiyor acil mr cocuk nerdeyse hemen gelsin b12 cok dusuk diyor. Neye ugradigimizi sasirdik esim ayni gun geldi aldi bizi aksamina mra girdik. Bu arada devlet hastanesindeyiz. Ultrason icin 20 25 gun sonraya randrvu veren hastane.normal sartlarda dusunun mra kac gun sonraya randevu verirdi. Neyse mrda daha 3 aylik bebek cok durmadi tabi. Bu sabah dra gittik mra bakti yuzde 25lik kismi anca gorebilmisiz dedi gordugum kisimda bi sorun gorunmuyor dedi. Meger b12 bebeklerde cok onemliymis google dan aratabilirsiniz. Beyin hasarina gelisim geriligine yurume konusma bozukluklarina kadar bisuru seye sebep oluyormus. Fakulteye hematolojiye yonlendirildik. Hematoloji dru da tahlil istedi sonuclara bakti ve yatisimiz yapildi. Su an tedavi goruyoruz. Mr burda bakilacak yarin eeg falan cekilecek. Bana oglumun sicramalari cok da normal gelmiyordu ama herkes gecer gecer gecer pandemi donemi cocugu biziklama deyip durdu. Drun biri yazisinda bir anne cocugunda bi sorun oldugunu dusunuyorsa yuzde80 o cocukta bi sorun vardir demisti. Ne kadar hakliymis. Arkadaslar onleminizi alip dra gidin lutfen. Ve tavsiyem en kotu bi aile hekimine gidip tahlil verin baksinlar hersye. Kolu deliniyor cani aciyor diyoruz ama bu acilar hicbisey. Cok daginik anlatmis olabilirim konuyu benim de kafam cok daginik zira. Sizden rica en ufak seyi bile onemseyin. Ve ogluma dua edin umarim bi sorunu yoktur da saglikla sihhatle cikariz burdan.