sinemayyildiz Kızlar bugün 11, günlük olduk çok şükür sütüm geliyor ama bebek ne kadar emsede doymuyor sarilik var bide mama takviyesi yapiyorum 30 cc günde 2 3 defa sizce Normal mi
OncedenGurme sinemayyildiz sütünün kalitesi de önemli demişti benim doktorum. Takviye vitamin kullanıyorum. Beslenmeme dikkat ediyorum. Mama takviyesini öyle öyle bıraktık
lydia91 sinemayyildiz canım bence sütünün geldiğine eminsen mama verme. Zaten daha çok küçük mideside küçücük doyamaması çok zor. Ben ne zaman doymadığını düşünerek mama takviyesine başladım o zaman sütüm azaldı :( ama sarılığıda varmış yinede bir doktoruna danış istersen. Doktor onayı olmadan mamaya başlama ben yaptım o hatayı maalesef :(