Tbaltn merhaba ben gittim ve yaptırıyorum ama çocuğumun 4 ayı bitince başladılar nedenini ise doğumdan sonra hani hormonlar biraz düzene girsin etkisi daha iyi olur diye hemen yapmıyoruz dediler bir çok yere sordum hatta fiyat bilgisi için gerçekten çok güzel kliniklerdi sağlık bakanlığı onaylı vs mesela bir tanesi de beklemenize hiç gerek yok 40 çıktığı gibi başlayabiliriz demişti bir tanesi de asla yapmam bebeğini sütten kes gel demişti ama ne bileyim bir tek bir tane yer sütten kes dedi diğerleri hiç sakınca görmedi benim de içime sindi başladım 4 aydan sonra