Hlyaeyp Kızlar 5 ay oldu sezeryan doğum yapalı ama hala toparlanamadım bi üşüme baş ağrısı ara ara baş dönmesi bünyemde kırgınlık ne zaman geçecek bunlar lütfen tecrübeliler ve yaşayanlar cevap versin
MIRACAYAZINANNESI Hlyaeyp aynen bende 3 ay oldu sürekli başım dönüyor hiç halim yok. Hiçbirşey yapasım gelmiyor dün sağlık ocağına kan verdim acaba vitamin eksikligimi var diye. Kan değerlerim gayet iyi cıktı. Anlamadım neden oluyor boyle
Sevimli Hlyaeyp sezerynle alakası yokdur bence . 7 ay oldu doğum yapalı ama doğumdan 10 gün sonra ayağa kalkdım . Eski yaşantıma devam ettim şükür