hypatia Selam kızlar, bebeğim düzeltilmiş 2 buçuk kronolojik 4 buçuk aylık. Normalde iştahlı bir benektir ama bugün bir türlü süt içiremiyorum. Sağıp veriyorum biberonu diliyle itiyor, emziriyorum sürekli kendini geri çekiyor. Normal mi ya?
Perimasali Atak haftasında olabilirmisiniz belki ondan iştahsızdır bizdede aynı durum var atak haftasındayız 😢
hypatia Perimasali internetten baktım şimdi sanırım atak haftasındayız 🤦🏻♀️ Ama ilk defa bugün oldu atağın bitmesine de 4 gün varmış artık işimiz var desene 🤷♀️
Atypicalmom Merhaba atak haftasından da olabilir takibini yapın başka bir şikayet yoksa geçici biz de yaşadık ama yakınlarda yine yaşadık ben atak sandım ama enfeksiyon çıktı kanda. Gözlem yapın başka bir şey yoksa geçici durumdur. Hemen düzelir umarım