Merhaba hanımlar. Birşey sormak istiyorum, kızım 36 günlük. Hepatit b nin ikinci dozunu pazartesi günü yaptıracağız 40 günlük olmuş olacak. Verem aşısını da 2.ayın sonunda yaptırıcaz, iki aşının günleri yakın olmuş oluyor. Bir sorun olur mu acaba ? Benim gibi geç yaptıran var mı ?