CatBoy bizim hep ortalama altındaydı hatta en alt çizgiye çok yakındı hala da sınırdayız ama vermediler bana kalsa da vermeleri gerekiyordu nalet olsun işte giden zaman geri gelmiyo. Şu an cerrahpaşada bi gastroenteroloğa gidiyoruz kusmalardan dolayı tahliller yaptı sonucu ne çıkarsa çıksın bu mamayı yazmalarını isticem yeter artık.. kıızm çok süt de içen bir çocuk değil ama bu mamayla muhallebi vs da yapılabilir mi acaba?