Arkadaşlar 3 ay 9 günlük bir kızım var aptamil mama kullanıyordum kilo almadığı için değiştirdim sma aldım aptamil günde 4 5 kez 120 bazen 90 cc rahat içerdi ama sma aldığımdan beri içmiyor gece iki defa içiyor gündüzleri içmiyor bugün Saat 12de 150 içti şu saat oldu halen içmedi normal mi acaba sma kullanan arkadaşlardada böyle mi s