Gonja Merhabalar Rota virus asisi yaptirdiniz mi biz 3.ayimiza gircez bazilari kesinlikle yaptirin bazilari yaptirmayib diyorlar , bizim 2.ay asimiz cok zor gecti ates huysuzluk bundan da korkuyorum
Gamidemi Gonja canım rota iki ucu boklu değnek. Mesela biz ilk dozunu yaptırdık ve oğlumda alerji atağı oldu . Kakada kan mukus artışı gaz . Ve bildiğin tatlı jöle kıvamında kaka yapar oldu . Doktorumuz rotanın bağırsak dugumlenmesi bile yapabildiğini söyledi.yasadigimiz yerde kanalizasyon sıkıntısı var Karadeniz bölgesinde yaşıyoruz o yüzden yaptirdik fakat gastro doktorumuz ikinci dozu yaptırmayın dedi
Bgmyzc Ben ilk dozunu yaptırdm canım bu ay ikinci dozunu yaptıracağım bence böyle pandemi döneminde yaptırmalısın Allah korusun hastalanırsa hastaneye yatırmak durumunda kalabilirsiniz yani hastanede yatmak gerekiyormuş hastalığı geçiren bebeler ağır geçiriyormus ben o düşünceyi daha düşünmek istemeden yaptırdım rabbim bütün bebeklerimizi korusun ayrıca ağızdan şurup şeklinde veriliyor bizde hicbirsey yapmadı ateşi falan çıkmadı sadece huzursuzdu o kadar ertesi gün hiçbiseyi yoktu hadi hayırlısı sağlıkla kalın🙋
tavsanveannesi Bende 3 aylikken ilk dozunu yaptirdim ama yaptirmaz olaydim sut alerjimiz vardi normalde sut alerjisi olan bebeklere yapilmazmis doktor bunu bile bile yapti gunlerce kendine gelemedi bebegim tabi her bebekte olacak diye birsey yok ama alerjiyi tetikleyen bir asi ikinci dozu yaptirmadim
Deletedmom388 Gonja Rota aşısı pek yan etki yapmıyor,bizde de olmadı. Bence özel aşılar da yaptırılmalı.
OzlemKaragoz Biz rota virüsü yaptırmaya gittiğimizde önümüzde bir çocuk aşı olmadığı için rota virüsü kapmıştı ve kafasını yerden kaldıramıyordu, çok kötü durumdaydı. Doktorumuz ihmal etmememiz gerektiğini söyledi o yüzden tüm özel aşıları yaptırıyoruz.
Hndylmz Gonja ben iki dozunuda yaptırdım 4 aylıkken ilk 5 aylıkken ikinciyi yani geçen hafta hiç bi sorun olmadı bence her aşı önemli yaptırılması gerek
Oyku-59 Gonja bende yaptırdım bi dahaki ay 2.dozu yaptırcam. Şahsen yaptırma tarftarıym küçükken kız kardeşim ölümden döndü hat safa da ishal olmuştu annem maf olmuştu resmen iskeletti ay rabbim kımseye yaşatmasın gerçekten cok kötü bişey