Kızlar dün alerji mamasıyla ilgili bir post açtım ama allah razı olsun kimse bakmadı. Dedim kaynana varsa işin içinde illaki bakan olur. Neyse sorum şu? Alerji maması neocate’i kullanam varsa nasıl alıştırdınız bebeklerinize. Vanilya kattım sma içmedi. Tadi da o kadar kötü değil aslında denildiği kadar. Ek gıdada daha iğrenç şeyler yemrk zorunda kalacağından eminim.