Aso_atly Kızlar bebegim 2 aylık saglık ocagı cektirmem gerektgni soyledi özelde 200 300 lira bir fiyat aralıgı var ve devlettede hangi bolume nasıl randevu alcam bilmiyorum konum olarak ist/şişli yardımcı olursanız sevinirm ve bu rontgeni çektrmem şart mı ?
Meva_ Aso_atly canm çektir bir sıkıntı old zaman erken tedavi önemli. Ben özelde yaptırdım bacak yanlarına jel sürüp ekranda baktılar kısa sürüyor. Çocuk doktoru direk ultrasonu gönderdi bence devlette de aynıdır. Çocuk doktoru bakar. Sonuçta ultrasonu yorumlayacak olan o.
Azizeguney Aso_atly Biz çektirmedik ama çektirilmesi gerektiğini bizede söylemişlerdi. Çocuk doktorundan randevu alıyosun devletten
Semfer Aso_atly devlet hastanesınde çoçuk bölümü doktoruna dırek randevu alınıp kalça usg ye geldıgınızı söyleyın kontrol sonrası ultrasona yollanıyor daha sonra sıze gunu geldıyse anında usg yapılıyor gununuz gelmedıyse randevu verılıyo gıdıp çektrynz sorun varsa söylüyorlar yoksa tekrar dr a gıtmeye gerek kalmıyor önemli olan tam 45 gün ve üzeri olması 44 günlük bebege usg yapmıyorlar çünkü kalça çıkıklıgı ozmn yanlış sonuç verıyormuş bende 43 günlükken gıttım çekmedıler sonra randevu verdıler 45 günlük olunca tekrar gıttım
Sycr Benim bebeğime özel bir hastanede 150 tl ödeyerek yapıldı. Devlette pandemi süreci olduğu için götürmedim. Çok şükür bir rahatsızlığı çıkmadı.
Albayrakokur Çektrmnde fayda var en azından kalçasında problem varsda erkenden önlenir vs parayı dşünme yaptır bişey varsa allah korusun 200 300 de para etmez
Gunes55 Aso_atly ozele gerek yok bnce onun icin. Normal cocuk druna randevu aliosunuz yonlendiriyor. 1 dk bile surmuyor zaten
Babybboy Aso_atly centilmeniz şart yani sağlığı için. Ben devlette yaptırdım. Önce cocuk dr una randevu alıyorsunuz o sizi yonlendiriyor
Mine25 Aso_atly canım evet önemli bi ultrason . Ancak bende özelde doğum yaptım ve ultrasonuda özelde çektrdim 20 lira verdim inanki bu fiyatlar çok pahalı devlette randevu bulamazsan mutlaka çektir doktorlar kesinlikle istiyor