Ppinar 1 aylık bebeğim mastit oldum göğüsün öylesine büyüdü ki ve kırmızı acıyor ilk hafta oldum ateşim 40 derece olmuştu.Acile gittik 10 tane iğne yedim acısı geçti ama şişlik inmedi 1 ay geçti tekrar acımaya başladı doktora gittim geçmemiş dedi bu kez 15 iğne verdi bir türlü anlayamıyorum böyle bişey yaşayan varmı aranız da fikirlerinize ihtiyacım var 🥴😩
mozaik Ppinar bebeğiniz emdikten sonra sağin mutlaka . Masaj yapın göğüslerinize sıcak banyo da iyi gelir. Emerken yukardan aşağiya ovalardım ben. Hatirladıklarım bunlar. Gećmiş olsun
AYLININANNESI2020 Ppinar canm ben uasadm onun tek ilaci elle sagim yap guzelce kanallari ac benim bebek 3 aylk cok sukur 1aylikken mastit oldm simdi simdi duzelte bildm
Hemanjiomluminik Ppinar ben de yaşadım canım genel cerraha gittim. Lokal anestezi ile şiş yere kesik attı boşalttı.
Mora 4 defa oldum en son elektrikli pompa aldım da geçti canım emzirip bol bol sağ sonra sıcak duş ters emzirme işe yarıyor
Ppinar Mora sağıyorum duş alıyorum sıcak kese koyuyorum üstüne bi türlü geçmedi bebeğim de emiyor.şiştiği için göğüs ucunu alamıyor ama silikon uçla emiyor.sağmaktan ucu da acıyo artık yara olacak gibi sürekli temizleyip kremliyorum.valla çok zordayım içerde süt kalmayana kadar sağ dedi doktor ama içerde süt kalmadığını nasıl bilicem ve o kadar uzun sağınca ucu yara oluyor 😰😩
Ppinar AYLININANNESI2020 3 ay mı Allah ım sen yardım et çok bernat bişey göğüsünüz büyükmüydü anormal şekilde ben gibi 🥴🥴biri büyük biri küçük geziyorum 1 aydır
Seli_m Ppinar makine acıtıyorsa elle sağım yapmaya çalışın hafif masaj yaparak , sıcak kompres ya da sıcak duş kanalların açılmasına yardım eder, sık sık da emzirin ben göğsümde hafiften ağrı hiss edince hemen bunları yapıyorum dahada ağırlaşmaması için
Mora @Ppinar düzenli sağım yaparsan geçiyor canım sağma işlemi sırasında süt artık akmamaya başlayınca ben bırakıyordum
Ppinar Mora yapıyorum kaç saatte bir sağmalıyım sizce bebeğim 2 saatte bir emiyor.boşaltıyorum hemen sonra göğüs tekrar sertleşiyor gerilmeye başlıyor.
MIRACAYAZINANNESI Hemanjiomluminik o kesiti kapatmıyorlarmış diye duydum tam olarak işlemi anlatabilir misin. Ben hep mastitim ve bigun o işlemi yaptırmaktan korkuyorum.
Mabelle Ppinar ah canım Allah yardımcın olsun bende yaşadım 1 ay çektim en sonunda göğsüm evde patladı alttan deri gerildi sızdırmaya başladı ameliyat oldum 1 su bardağı iltihap çıkardılar ölüyordum açısından iltihap aktıkça kıpkırmızıydı göğsümün yarısı taş gibiydi rabbim yardımcın olsun bilirim acısını
Hemanjiomluminik MIRACAYAZINANNESI evet canım hetgün o kesikten sıkıp apse boşalttılar o apse çıktıkça rahatlıyorsun. O acıyı çektiğine değmez. Küçük bişi öyle büyük değil.
241118fmd Ppinar bende aynı olmuştum elektrikli ile hep sağdım sıcak duşta masajlar yaptım ve sık sık emzirdim geçti allaha şükür 🙏🏻 Geçmiş olsun sizede
Yasmncvk06 Ppinar benımde bebegm su an 7aylık 6aylıkken mastit oldum koronayım zannetmiştim ateş halsızlık titreme falan oldu neyse saglık ocagına gittim antığıyotık verdi myle gecti gunde 2 3kere duş al ellerınle masaj yap demişti bebegınıde emzir bırakm sakın ben acı cektım ama emzirdim atlattım 1haftaya gecıyor
Ppinar Hemanjiomluminik bana apse oluşmamış iltihap var alt kısmında kistler oluşmuş dedi ya 😰 acayip acıyor sızlıyor sağdıkça da ucundaki kahve yer acıyor nasıl bi krem kullandınız acaba
MIRACAYAZINANNESI Hemanjiomluminik peki nasıl dus alıyorsun yara açıkken. Ben sürekli mastit oluyorum. Çünkü bebiş emmiyor ve makinada hepsini çekmiyor 3 aylik bebeğim. 3. Antibiyotiği içiyorum. Iyilesiyor 2 gün sonra yine ayniyim
Hlal Ppinar ay canm ondan çekmeyen yok sanırım, bende çok çektim ateşim frladi ah ahogunler ,,,benim.kurtaricim fucidin krem oldu sürdüğüm günün akşamında acısını aldı kızımı emzirdim rahat rahat
Hemanjiomluminik MIRACAYAZINANNESI su geçirmez bant var canım eczaneden al pansuman olucak hergün. Pansuman sonrası onu takınca duş alabilirsin. Bende senin gibiydim.ilk önce gittim enjektörle süt çektiler göğüsten 2 kez ama geçmedi
Zehra-13 Ben de 3 kere oldum. 2 sinde antibiyotik kullandım. Tabi sürekli sağım yapmak gerekiyor ve de emzirmek. En son halsizlik ve ateş başladığını hissettiğim an lahanayı denedim. Sık sık emzirip değiştirdim lahanayı. Ertesi gün ateşim çıkmadı. Sertlikte yok denecek kadar azalmıştı. Deneyin derim.