T-1234
Benim bir arkadaşımın oğlu da öyle benim oğlumdan 6 ay büyük benim oğlum 20 , arkadaşımın oğlu 26 aylık . Ağzı var dili yok derler ya hani öyle MaşAllah ne verse yer , içer . Kendi kendine oyun oynar , akranları ile iletişimi çok iyi MaşAllah çok da akıllıdır . Benim oğlum çılgın aç ama yemez açlıktan ağlar , Susar su içmez susuzluktan ağlar , uyumaz uykusuzluktan ağlar . 20 aylık hala gaz problemimiz var , emmedi 🤪 Saysam daha sayarım çok uzatmayayım . Rabbim dağına göre kar veriyor arkadaşım da Allah sana sabır versin ben bakamazsın Alparslan’a tek başıma diyor başa gelince öyle de bir bakılıyorsa neyse . Her çocuk kendine özel . Rabbim hepsini korusun İnşallah