Deletedmom60 benimde bebeğim şuan 4 aylık benden toplasan 20 gün süt alamadı benden hatta teyzesini emdi 40 çıkana kadar sonra mamaya başladık. Ama aramizdaki bağı görseniz, sürekli gözü bende babasina bile gitse bana bakar güler sesler çıkarır, yanına ben yatmazsam uyumaz ellerimi tutar illa uyurken. Sadece emmekle olmuyor o bağ, anne bebek ilişkide anne karninda başlıyor çocuklar dünyaya gelirken zaten sizi taniyarak geliyor unutması ne mümkün. Mamayla beslendiğ icini herkes bakar demeyin sizin bebeğinize sizden baska kimse bakamaz, ben babasina dahi mamasini vermedim yedirsin diye şimdiye kadar, sütüm olmasa bile emziriyom emzik niyetine sirf o hissiyat kaybolmasın diye, hala aciktiginda kucagima alsam direk memeye yönelir :)