ikiprensannesii2 Hanımlar instagramda anneler için tarif veren sayfa var mı acaba ya da detaylı şekilde ne yiyip ne yememizi anlatan 😏
Papatyaa_ ikiprensannesii2 gaz problemi varsa rezene çayını öneririm bire bir günde 4-5 bardak için ne sizde ne bebekte gaz falan kalmıyor ve bebeğinizgece uykularında daha rahat uyuyor. Süt de artırıyor , Ben çok memnunum 🙋🏻♀️
ikiprensannesii2 Papatyaa_ içiyordum ama 2 bardak falan arttırayım bende. Kadın doktorum anason rezene çayı kullanmış bebeğinede 1 kaşık vermiş önerdi kullandım ama bebeğe verdiğim gün çok mayıştı kıyamadım kendim içiyorum sadece
Papatyaa_ ikiprensannesii2 bebeğin kaç aylık canım Anason bence verme, sen de içme, yine de sen bilirsin tabi.. :( rezene yetecektir ona ama direkt bebeğe verme sütünden alsın 🙋🏻♀️
ikiprensannesii2 Papatyaa_ 1,5 aylık doktor tavsiye edince bide ben kullanmıştım diyince açıkcası çok araştırıp bakmadım 😏 dediğiniz gibi biraz fazla içeyim faydası olur inşallah yesem bi dert yemesem bi dert