Mysunshines17 Merhabalar sağolun, negatif olmasını bekledik, negatif olduktan sonrada +10 gün daha beklememizi söyledi doktorumuz vücudun bağışıklık sisteminin güçlenmesi için , gecikmeli şekilde yapıldı aşıları 4 aylık olana kadar
- aydan sonra normal doğum tarihimize göre ayarlandı aşıları