Merhaba arkadaşlar. Ben Happy mom dan bu yana buradan çok Bilgi sahibi oldum fakat ilk defa yazıyorum. Bebeğim 4 ay 9 günlük. Bugün de 4 ay aşısını yaptırdım. İnşallah ateşsiz atlatır aşıları bütün bebişler 🙏🏻 Ve 4 aylık olduğu ilk günden beri de ara ara bebeğime meyveler tattırmaya başladım. 4 aya kadar hep anne sütü aldı. Bugünde sağlık ocağındaki hemşire şimdi başlama kilosu da iyi dedi 5.ayda tattırmaya başlarsın, 6.ayda ek gıdaya geçersin dedi. Bende Bebeğim biraz farklı şeylere alışsın anne sütünden farklı olarakta beslensin istiyorum. Sizlerin düşüncesi nedir siz neler yapıyorsunuz bebişlerinize ? Anne sütüyle birlikte mama vs veren var mi ?