Miran11 ahhhh benim de dualarım sizinle inşallah hepsi iyi olcak okullarına gidecek yaşıtlarını yakalayacak ❤️ bakın siz de hızlıca sonuç alıyorsunuz, daha da iyiye gidecek. Gittiğimiz nöroloji doktoru zamanında anlamışsınız şuan çok küçük hamur gibi bebekler her şekli alabilir önemli olan doğru teşhis ve tedavi ile yetişkinlerden daha hızlı sonuç alınır dedi. İnşallah biz de buralarda “bebeğim koşarken düştü”, “sürekli koşmak istiyor koltuk tepelerinden inmiyor” diye postlar açacağız 🥰❤️