Mrvafra ben de yaşadım ayni sıkıntıları. Sanırım adaptasyon sorunu yaşıyor bebislerimiz. Ama önce bir doktora gösterin ağrıyan bir yeri olabilir mi kulak vs baksinlar bir sikintisi var mı yok mu diye. Bizim sıkıntımız yoktu, büyüyünce geçti. Bir de aklında olsun bebisi gun içinde yorma, sese, ışığa, insana, şarkıya, TV ye, maruz kalmasın ki daha rahat geçirsin akşamları. Benim takip ettiğim tüm uzmanlar bebeklerin fazla uyaran yüzünden ağladığını söylüyorlardı. Bir de siz sakin kalmalisiniz ki bebek de sakinlessin. Bol bol da emzirin gitsin bebiş rahatlasın.