[silindi] kızlar bebeğim sürekli uyuyor 10günlüğüz sarılık değerlerimiz düşmeye başladı ben bebeğimi besledikçe,bazen çok derin uyuyor emzirmek için bile uyandıramıyorum sizde aynı sorunları yaşıyormusunuz?
Papatyaa_ [silindi] benim bebeğim 13 günlük ben de zor uyandırıyordum 3-4 gün önce. Biraz da sıcaklar etkiliyor tabi uyudukça uyuyası geliyor benişin. Sadece zıbın giydiriyorum ben. Bir iki gün öyle sürer canım sonra düzeliyor. Yani benim düzeldi ..
Ruzgarbaby [silindi] Bebeğim sarılık benimde yoğun bakımda yattı dün yine uyanmıyor seni cok iyi anlıyorum ne yaptıysam uyanmıyor ☹️ Ne zaman sonra düşmeye başladı değerleri canım
[silindi] Humi henüz 10 günlük olduğu için risk yine var bence o yüzden gece gündüz 3 saat aralıklarla uyandırıp emzirmem gerekiyor
[silindi] Papatyaa_ evet canım banada dediler kalın giydirme diye bende zıbın giydiriyorum sarılık riski varken ona yoruyodum ama riski de azaldı internettede yenidoğan bebeklerin 19 saat uykuda geçirdiği yazıyor.
Hafsayusuf Benimde uyanmazdı 8 di sarılık degeri 3 saatte bir bazen 3 aaati de gecmezdi emzirmeye calısırdım ıslak mendille sür ayaklarına falan etki gösyeriyor uyanıyor o şekilde bşrse cok kalın giydirme sıcak olunca daha cok uyuma istegi oluyor