Aryamomm Merhaba 1 aylık bebeğim var göğüslerimin acısından bebeğimi emziremiyorm ağlıyorum çok canım acıyor. Böyle olup çözüm bulan varsa bakabilir mi
Sevbun Aryamomm ben fito bepantol pişik önleyici krem garmastan pomat gece memeleri yıkamak zor Geldiği için lansinoh kullandım biraz rahatladım ama hala ağrıyor. Pomat bugün elime geçti şifa olursa yazarım size
CigdeminMevasi Aryamomm göğüs ucunuzmu yara oldu öncelkle bebeğnizn memeyi doğru kabradğndan emin olun snrasnda tahin yapı sürerseniz iyi geliyor ben denemiştm işe yaradı ama emzirmedn önce göğsünğzü silin mutlaka
demetdiyebiri35 Aryamomm ayva çekirdeği jeli . Ayvanın çekirdeğini alıyorsun yarım çay bardağı su koyup dolaba at ertesi gün jel oluyor hemen geçer üstüne gümüş kapakta kullanmıştım ben ayva nerden bulcam dersen ya bana özelden bende var göndereyim sana ne olur ne olmaz diye almıştım çünkü ben çok çektim neler kullanmadım ki ne paralar döktüm
Kenaz Merhaba gümüş kapak kullanmanızı öneririm ilk bebeğimde ciddi aıkıntı yaşamıştım ama ikinci bebepimde iki gün içinde iyileşti
Elifbeyaz Daha önce de yazmıştım sadece göğüs ucuna kına yakın 10 dk bekleyin rengi de geçmiyor kokusuda ben herşey yaptım geçmedi kınadan 1 saat sonra normale döndü
Kenaz Eğer alamazsanız hemen sağlık ocağındaki hemşiremiz çay süzgeçlerinden bırakmamı önermişti şimdilik belki işinize yarayabilir
Aryamomm CigdeminMevasi evet göğüs uclarim derin yara oldu ici açıldı baya benim. Kahverengi kısmı da veriyorum ama acı çekiyorum emzirirken
Eelifaryaa Kesinlikle gümüş kapak öneririm ben silverette gümüş kapak kullanmaya başladım daha doğum yapmadan, ne ağrı oldu ne çatlak ne de yara gerçekten mucizevi parasını sonuna kadar hak ediyor.
Gizemiray02 Aryamomm herşeyi denedim travazol ve fito krem bi onu bi onu sürüyordum geçti hemen şu an 7 aylık bebeğim biraz acısa yine sürüyorum travazolu 1 kere sürünce iyileştiriyor ama emzirmeden önce kremi yıkayın iyice temizleyin
smile56 Gizemiray02 travazolu çok duydum.çocuk doktorumuz bebeğimin ağzında mantar olduğunı yaralarında bı yüzden gecmediğini söyledi karbonatlı suyla silip bi damla damlatıyorum.gümüş kapak kullanıyorum. Mantar dediği için travazolu kullanmak istedim ama içinde emziriyorsanız göğsünüze sürmeyin yazıyor.40 günlük bnm bebeğim.bir aydır yara
MutluMOM Aryamomm bepantol sürüp kalkan kullanıyorum ben iyi geliyor ağrı kalmıyor 1aylık benim oğlumda
Elifkadir Aryamomm garmastan pomat sürün gumus gogus kapagi yada mutlaka kalkan kullanin nemli kalmasini saglayin lahana yapragida iyi geliyor diyorlar
aLmisMomSs Aryamomm lansinoh krem kullanabilirsin birde ılık su ile yıka devamlı ardından da gümüş kapak tak
AlperenSevdeG Aryamomm doğumdan 1hafta önce aralıklı doğumdan sonra sürekli 1ay gümüş kapak kullandım hiç böyle bi problem yaşamadım. Şiddetle öneririm yarayı iyileştirir mi emin olamadım ama kremle birlikte kullanırsanız artış olmaz en azından