Caglak93 Arkadaşlar bebeğim 8 günlük. Hiç göğüs ucum yok mecbur kalkanla emziriyorum. Ancak doyuyormu hissi oluyor. Benimle aynı şeyi yaşayan var mı
Karpuzreceli Caglak93 ben aventın sılıkon ucuyla beslıyorum(small) 2,5 ay oldu cocugum tutmuyor yoksa,doyup doymadıgını çiş sayısı ve kılosundan ancak tespıt edebılırsın. Sılıkonla emen bebeklerın emme suresı daha uzun oluyor
Papatyaa_ Caglak93 ben 13 gün önce sezeryan oldum ve hiç göğüs ucum yoktu ki zaten sütüm de 3 gün sonra indi o üç günde mama verdim kızıma :( sonra göğüsüm süt dolunca ucu da olmayınca eşim şarjlı göğüs sağma makinası aldı. Günde iki kez sağmaya başladım sağdıkça göğüs ucum da çıktı. Şimdi rahatlıkla emziriyroum ama tabi göğüs ucum yara oluyor o zaman da sağıp öyle veriyorum göğsüm dinlensin diye :)