Anneler merhaba , bebeğim 4,5 aylık , doktorumuzun verdiği d vitamini ve Demir ilacını kullanıyorum ama yine de merak ediyorum Demir ilacı ve d vitamininde en iyi kademe olanlar hangisi acaba doktorlarınız neler önerdi ?
(ben doktoruma en iyisini yazın ücret önemli değil , lütfen Sağlık ocağı önerisi şeyleri yazmayın dedim , lipofix Demir ilacı yazdı , d vitamini olarakta yine kendi anlaşmalı olduğu bir markayı önerdi , ama ben Mommy’s Bliss ( organik d) kullanıyorum) .