Busesrmz Ateşim 38.7 nasıl düşürebilirim başım çok ağrıyo dün ıslak saçla uyudum eşimde görmemişti uyuyofu gece vantilatörü açmış çarptı bana da ateşler içindeyim neler yapıp yapmaşıyım emziriyorum oğlumu da (2aylk)
Fundauraz Ben bebeğim iki aylıkken çok ağır grip geçirdim sana söylediklerimi yaptım çocuğa da hiç birşey olmadı bende iyileştim hemde tek başımaydım