Misseli Bebeğim 2 aylık birisi sürekli her besin sonrası ağlama krizine giriyor 1 saat ama hep mama veya emzirme sonrası artık gaz vs diyemiyorum gazıda çıkıyor. Acaba midesi mi sorunlu böyle olan var mı 😢 Hemen 15 dk sonra başlıyor belli ki beslenme ile ilgili
Mysunshines17 Misseli yeterli gelmiyor olabilir ben 2,5 saat Max Aralık’ta gündüz veriyorum içtikleri mama 120-150 arası değişiyor
Nltka Misseli 2 aylık 60 cc 70 cc az gibi kuzum ya . 3 saat bide . Bence mamayı 90 cc ye çıkar 3 saatte bir ver
Misseli Mysunshines17 3 ayrı doktora danıştım 75-90 en fazla diyor kilolarıda şükür iyi bazen 90 bazen 60 veriyorum karın ağrıları olunca korkuyorum çok mu verdim diye
Yazgunleri Mamayı biberonla veriyorsaniz, bebeğiniz memeyi reddetmeye başladığından ağlama krizine giriyor olabilir. Facebook’ta emzirme akademisini takip etmenizi öneririm.
Mysunshines17 Misseli Tabii siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz her bebiş farklı nihayetinde ama önemli bir durum yoktur bence.Beslenme sonrası kusma vs oluyor mu ? Belki gazları tam çıkmadığı için de bu şekilde uapiyoe olabilir mamayı sindiremiyor olabilir benimkilerin her ikisi de farklı mama farklı damla ile rahat ettiler mesela..Bir tanesinin ne kadar gazını çıkarsam da sürekli gazı var ve bu yüzden de sürekli ağlama halinde 🥺
Misseli Mysunshines17 Diyet mamaya geçtik damlaları denemediğimiz kalmadı ama her beslenme sonrası olması artık bir sorun olduğunu düşündürdü