Mirsim ben geçen sene de kullandım bu senede kullanmaya başladım bile. Çünkü gece üstünü örtmeye sevmeyen bir çocuk tulumsuz asla yapamam. Gece de çorap giydirmiyorum ayakları üşüdügu zaman giydiriyorum ancak. Birde evin durumuna göre kalınlığını ayarlayabilirsin ben en kalınini kullanıyorum şuan bile geceleri çok soğuk oluyor evim çünkü. Birde ben iki tane kullanıyorum daha rahat oluyor cisi ciktiginda kirlendiginde vs tek zor oluyor çift alın derim.