Arkadaşlar merhaba
8 buçuk aylık bebeğim için uyku tulumu almalıyım. E bebek hello baby markasına baktım yorumlarda kalıplar çok dar 2 yaş üstü alınmalı yazılmış genellikle. 1.7 tog değerli almak istiyorum ve kullanan varsa kalıpları küçük mü öğrenebilir miyim? Normalde hep ayının üstünde alırım bebeğim bol giysin ama tam otursun istemem. Bunu 2 yaş alsam büyük mü olur acaba