Bir yakınım çocuğunu evde bırakıp hastanede tedavi olmuştu temas olmadı yani 1 buçuk yaşındaydı. Diğer biri evde geçirdi 10 aylık bebeğinde grip belirtileri vardı 3 günde düzeldi bebek, bakımına kendisi devam etti pozitifti yani. Hijyene çok dikkat etti, çift maskeyle emzirdi, ilaç kullanmadı.