rike-nile-aro Suzuk ben de 70 gün oldu sezaryen olalı ama tık yok. Yumurtlama takibi yapamadığım için korluyorum tekrar hamile kalmaktan 🤦🏻♀️
Sycr Suzuk sezaryan ya da normalle bir fark olmuyor canım emzirme ile alakalıymış. Ben sezaryan oldum süt hormonum çok yüksek olduğu için belimde kırık oldu emzirmeyi 2. Ayında kesmek zorunda kaldım tamamen doktorum adet görürsün bu ay emzirme ile doğru orantılı dedi o ay içinde adet oldum.
Tgcuyntgr 2.ayda gördüm ben 20 ay oldu doğum yapalı hiç bir ayda düzenli olmam 60 günde bir oluyorum ayıp olmasın diye gelip gidiyor 🤣
FatmaKrbkl Emzirme ile ya da sezaryenle tamamen alakasız, 40 çıktıktan sonraki10. Gün regl oldum 4. Aya giricem hem süt sağıyorum hem düzenli regl oluyorum, bünyeyle ilgili bence