Balteknem benim kızımın hiç çiş sayısı azalmadı ben su içiriyorum bayağı zaten sıcak havalar bide benim bebeğim sadece gece mama içiyor gündüz hep ek gıda mama reddi yaşadık biz 5. Ayında hala öyle gece uykusunda içiriyorum. İshal değil de normal yaptı yani ama gün içinde çok yapıyo 5-6 yı buluyor o da dişle alakalı ki benim kızım alt 2 dişini birden çıkardı 2 gün arayla üstler çıkıcak sanırsam ek gıda da da bazen kitliyor ağzını yediremiyorum bile ama azmediyorum şarkılar oyunlar bazen istemesemde çizgi film açıyorum aç kalmasın yesin diye bu aralar biraz daha düzeldi gibi hayırlısı