Mrs_Mert ben kullanıyorum.İhtiyacı karşılıyor.Kızım 5,5 aylıktı Fethiye ye ve antalyaya gittik bi sıkıntı yaşamadık. Sadece tam olarak yatmıyor arkaya. Ama sanırım tam olarak yatan hiçbir oto koltuğu yok. 360 derece dönüyor. Ben ilk başlarda kemerini takmakta çok zorlandım ama alışınca zor gelmedi