duyguluu
atağı atlattığımızdan beri çok iyiydik, acıkmadığı sürece asla ağlamıyordu 4. Ay aşısını vurdurduk 2 gün boyunca ağladı sürekli huzursuzlandı, kucakta bile mutlu olmuyor evin içinde gezmek istiyordu. Bakalım dünden beri yine normale dönüyor gibiyiz 💕 Bu ay çok güzel şeyler öğrendi, ayağını ağzına sokuyor, ellerimi inceleyip ağzına götürüyor, boynunu öptüğüm ve oyun yaptığım zaman kahkaha atıyor 🥰 kendi kendine bişeyler söylüyor 😅 bazı sabahlar bıcır bıcır söylediği şeylere uyanıyorum arada çığlıklar da attığı için 😁 yüzüstü koyduğumuzda artık ağlamıyor epey kafasını kaldırıp kendini destek bulduğunda itiyor 🥳 artık sesleri daha net algıladığı için bazen hiç korkmadığı seslerden bile korkup ağlıyor 🙈 eline salatalık, biber tarzı şeyler veriyoruz emiyor iştahla 👼🏻 Bazı meyve sebzeleri yalatarak tanıştırıyoruz ve çok seviyoruz 👼🏻 bu ay zor olsa da çok güzel geçiyor 🌸 kilomuz 7 boyumuz da 67 cm 🦋