iki_prens_annesi_ doktor ne zaman önerirse o zaman başlanmalı bence. Ben de görüyorum burada “bebeğim şu kadar aylık, ek gıdaya başlamaya karar verdim ama neyle başlasam karar veremiyorum şunu bunu versem olur mu” gibi. Allah korusun başlanmaması gereken gıdalardan başlayabilir, ters bi durum yaşayabilir. Her zaman doktor kontrollü şekilde ilerlenmesinden yanayım