Facebook’ta emzirme akademisi grubunda emzirme uzmanlarının bu konudaki fikirlerini okumanızı tavsiye ederim. Memenin bebeğin her şeyi olduğunu, o hazır olmadan bıraktırmaya çalışmanın bebekte ne gibi olumsuzluklar oluşturacağını bilseniz gece defalarca uyanmak hiç zor gelmiyor. Bir de bu bir süreç elbet bitecek, hatta biz istesek bile emmeyecekler bir süre sonra. En hasarsız şekilde bıraktırmak gerek diye düşünüyorum. Memeye bir şeyler sürerek bebeği memeden uzaklaştırmak, sığınağı olarak gördüğü memeden bir kerede ayrılmak bebek için çok yanlış yöntemler. Bahsettiğim grupta kademe kademe emzirmeyi azaltarak, bebeği de mağdur etmeden nasıl bu süreci bitirebileceğiniz anlatılıyor