Ahsenumut Merhabalar bugün tam 1 aylık olan bi kızım var, sarılıktan dolayı emziremedim uyanmadığı için ve göğüs ucumun ufak olduğundan dolayı bu nedenle hemen mama ya başladık ve hala devamediyor. Fakat artık emmeye başladı ve göğüs ucum çıktı çok şükür. Brnim gibi bu olayı yaşıyanlardan yada daha tecrübeli bilen annelerden bilgi almak istiyorum. Acaba mamayı tamamen hemen bırakmam iyi olurmu yoksa yavaş yavaşmı bırakmam gerek. Ve kaç saate bir emzirmem gerek? Acıktığını nerden anlıycam, kaç dakika emmesi gerek, memede doyduğunda kendi emmeyi bırakıyormu? Yardım ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
Yagizemine Ahsenumut 2 saatte emzirebilirsin sütün yeterliyse mamayi bırak anne sutu alması daha sağlıklı sağlık ocaginizdaki hemşire size en doğru bilgiyi verebilir
Hy40 Canım benm de 39 günlük bir oğlum var .kendi isteği dışında 2-3 saate bi emziriyorum uyuyor olsa bile uyandırıorum .doymazsa ağlar sanırım.eğer emzirdikten sonra huzurlu ve sakinse doymuştur yoksa hala çabalar doymasa.belki o zamn mama verirsin.ben mama vermiorum sadece anne sütü.yinede doktoruna danış ama mama önermez.maşallah bir ayın sonunda emmiş iyikide emio ne mutlusundr😍
Yagizemine 15 dk bi göğsü 15 dk bi göğsü emmesi yeterli demisti hemsire doyunca kendi bırakır doymasa ağlar o zaman mama verirsiniz