Kızım 4 ay 12 günlük, Yaklaşık bir haftadır gündüz uykuları çok azalmıştı. İnternetten araştırıp uyku penceresi olayını uyguladım, yani bu aydaki bebeğin en gazla ne kadar uyanık kalabileceğine baktım ve uyguladım. Max 2 saat diyor, mesela ben de 1,5 saatte aldım, nasıl uyuyorsa o şekilde uyutmaya çalıştım. Kızım memede uyuduğu için memeye aldım. Bir de sabah 9 buçuğa kadar uyuyordu, 8e çektim. Uyku sürelerini uzatmaktı amacım ama pek uzamadı açıkçası ama şu anda 4. Uykusunu uyuyor, sabahkiler max 45 dk idi, şu anda 1 buçuk saat oldu. Siz de sabah kalkış saatini ve uykuları arasındaki uyanıklık süresine dikkat edebilirsiniz. Bir de eğer çok mızmız ise hiç saate bakmadan direkt yatırın derin, bugün mesela bir uyanıklığı sadece 45 dk sürdü🙄 yakında düzelecektir, Bizim sakin, kararlı ve sabırlı olmamıza ihtiyacı var bebişlerimizin🥰