Mirayy05 Arkadaşlar bir memurun çocuğuna bakıcam öğretmen sabah 8 ikindi vakti 15,30 alacak o 700 civarı verme taraftarı ama sizce az değil mi ne kadar olmalı normali
Dykdyk Mirayy05 Haftanın 3 günü 09:00 da geliyor aksam 19:00 da çıkıyor (çıkış saatini kendi öyle istedi oğlu iş çıkışında gelip alıyor) 1000 tl veriyorum. Özel bir işim olursa ayrıcada çağırıyorum geliyor
busraozturk_11 Mirayy05 canım ben ordudayım mesela sabah 8.30 da gelecek evime öğle 14.30 gidecek 1300 TL vericem evde de herhangi bir iş yapmicak kişi lafın gelişi yicek içicek kızıma bakıcak bana da az geldi ücret
Mkelebek Mirayy05 bende ogretmenim 8den 1e kdr falan 600 700 arasi vermeyi dusunurum. Tabi daha ortada bakici yok. Izmirdeyiz bu arada. Mesela bi arkadasim sabahtan aksama kdr yemek icinde 1200 veriyordu
Sum87 Mirayy05 benim annem bakıyor ama benim bebeğim değil baska bir bebek 2800 sabah 7 aksam 5-6 bazen haftasonu 1 günde bakıyor değişiyor doktor oldugu için nöbetçi oldukları zaman ekstra baktıgı fazla durdugu vs de oluyor