ervam1 zaten amac bu korku salmak piskoloji bozmak ben bedenen degil piskolojik olarak kotu olmustum aile hekimi hergun aradi uzuntu stres yok hamilesin bide takmiyosun ayakta gecirirsen senin icin super olur dedi bol su icerek yediklerime dikkat ederek evde maske eldiven kullanarak gecirdim evde 5 yasinda kizim esim vardi hamileydimde hem hamilelik hem covid bide ev tozu alerjimde vardi astima yakin oluyo 3u birden beni nefes darliginda zorladi ama hastaneye gitmedm evde gecirdim hamd olsn