KucukAslancik Deletedmom399 ahahahhahah😂 bu devlet yediz doğursak bile bize o kadar para vermez canım 😂 alacağım valla cesaretlendirdi arkadaşlar beni 🌸
Deletedmom399 KucukAslancik Aynen öyle ya 🤣🤣 Bi daha mı gelicez dünyaya sende istiyormuşsun al gitsin 🤣 Kendine hediye almış olursun
KucukAslancik kutsalmavi canım çalışıyorum ben doğum raporuma göre yattı. Aynı işyerinde 3 ay çalışmış ve sigortalı olman gerekiyor diye biliyorum. Sgk yatırıyor bu parayı çalışan annelere🥰
kutsalmavi KucukAslancik evet bende çalışan bir anneyimde bunu raporunuz bittikten sonra mı aldınız? Son olarak canım benm maaşım zamanında yatıyor bu parayı genede yatırırlar mı? Bazı yerlerde okudum yatırılırsa da şirket geri alıyormuş diye doğru mu
KucukAslancik elizinannesi-19 iyi almışsınız gerçekten ben 128 istiyorum ama bakalım hangisi aklımıza yatarsa artık. Siz de güle güle kullanın 🌸
Crs3 KucukAslancik yok canımm hiç kafanı takma kendi paran kendi paran olmasa bile eşinin parası bile olsa onlar karışamaz 🙄
KucukAslancik Crs3 öyle tabii karışmazlar ama işte ne gerek vardı falan diyecekler onun telaşı sardı beni😂
Betul055 KucukAslancik eşin bile al derken ellere nesi demek istiyorum bende 11 kullanıyorum eşim alma taraftarı değildi de aldı ki Doğum param 2019 da 7 bin yattı ona verdim direkt hayat sizin alın gitsin
KucukAslancik Betul055 doğru söylüyorsunuz teşekkür ederim. Alacağım zaten hesabıma bie aktarılsın ben de bir güzellik yapacağım kendime🌸
KucukAslancik Kelebek1407 ya elimdeki telefonum çok da kötü fotoğraf çekmiyor ama aşırı iyi de çekmiyor. İstiyorum ki oğlumum fotoğrafları bile dünyada çekilmiş en güzel fotoğraflar olsun🥰🌸
Kelebek1407 KucukAslancik 😂😂 evet bende sirf fotoğraf için aldım telefonumu istediğiniz telefonun fiyati ne kadar acaba? Size kalmış bir durum aslında eşiniz de size bırakmış gönlünüz ne diyorsa öyle yapın her ikiside önemli sonuçta 🥀😄
Durumoms KucukAslancik kesinlikle alın gitsin daha bidaha böyle bir para geçmez elinize borçla almaktansa alın 😊
ArelveAdel KucukAslancik Bende iphone 11 pro max var.Her yönden kaliteli telefon yıllarca kullanırsın zaten.Hayat kısa, para senin, aklında kalacağına elinde kalsın al o telefonu.🥰
minikailemmm KucukAslancik ahahaha baslıga güldüm ay😂😂 kucuk ıphone meselesi derken bu mesele baya büyük canım 😂😂😂
ArasAybarsMoM KucukAslancik bnce alin bna sevgililer gununde kirmizisini aldi esim super foto cekiyo ve goruntu olarak kirmizisi en guzeli bna gore inanin iphonelar hic deger kaybetmiyor esim bunu almadan once 8 plus vardi bnde nerdeyse aldigim fiyata sattim😌
KucukAslancik ArasAybarsMoM kardeşim de diyo iphone altın gibi abla değerinin altında asla satmazsın diye😂 alacağım valla
EDT KucukAslancik Bende 8000 bin verdim telefon aldım sonuçta benim tercihim herkes arkadaşlarım bile alınır mı dedi ama şimdi herkes beni de çek diyor🤷🏻♀️😂
Deletedmom421 GamzeNazli35 Valla onu evladın gibi gözünden sakla bende Iphone 7 pls kullanıyorum , pro 11 max alcam yani evladım yerine koymuyorum ama pamuklara sarıp sarmalıyorum😆