Merhaba kızlar. Sonunda doğum param yattı. Eşim senin paran istediğini yap diyor. Ben de telefon almak istiyorum ama eşimin tarafından çekiniyorum biraz kayınbabam ve kaynanam dünya iyisi insanlardır ama kayınbabam her baba gibi son derece gereksiz buluyor böyle şeyleri. Şu anda evimizi satılığa koyduk satıp üstüne para ekleyip daha büyük ve güzel semti olan bir eve taşınmak istiyoruz. Şimdi ben gidip telefon alsam eşimin ailesi tarafından gereksiz harcamalar yapan gelin gibi gözükür müyüm diye düşünüp duruyorum. Bir yandan da canım oğlumun güzel fotoğraflarını çekebileceğim bir telefon almak istiyorum. Napacağımı şaşırdım. Bi akıl verin lütfen ya.