PoyrazinannesiEbru ya çok ilginç! Adamlar okulunu okuyor, üstüne bi de uzmanlık yapıyorlar. Duyma şeylerle insanların aklını niye karıştırıyorsunuz. Evet ilaç veriliyor eğer bebekte gelişim geriliği oluşursa yani kilo alamazsa. Kafanıza göre yazmayın allah aşkına. Her çocuk kusuyordur gibi safsatalarla karşılık da vermeyin. Her çocuk kendine göre değişiyor. İlaç kullanmadı diyelim sakıncalı diye sizden duyduğu için. Kilo alamıyor hadi onu da geçtim ileriki aşamalarda nefes tıkanmasına kadar gidebiliyor. Ben kaç kere nefesi kesilip uyandığını biliyorum. Yemek borusu tahriş olabiliyor, ses kısıklığına neden oluyor. Kardeşim sen yine kullanmaya devam et. Doktor bu, bi bildiği vardır.