NAZBAL Bebeğim 17 günlük anne sütü ememiyor erken dogum yaptım o yuzden sadece mama verıyorum iki saatte bır 50cc az mı acaba miktarı nasıl ayarlanıyor nasıl arttıracağım yardımcı olur musunuz?
Deletedmom348 NAZBAL İyi sakın yükseltmeyin. 2 saatte 30 ml veriyordum 1 ay dolana kadar. 1 ay 1 günlük olunca yine doktor un kararıyla 3 saatte 60 vermeye başladım. Kendim hiç arttırmadım. Hangi mamayı kullanıyorsunuz?
NAZBAL Aslinazz ya 120 cc yazıyodu 50cc yı anca bıtırıyo o gunluk mıktar dıye dusunuyorum öyle olunca da az geldı bana bur ogunde 50 verıyorum zaten😹
NAZBAL Sma idi aşırı gaz kabız yaptı dunden beri bebelac gold kullanıyoruz gaz problemı olmadı bugun kabızlıgı da geçti çok şükür🙏
Deletedmom348 NAZBAL Gayet iyi şuan 6 aylık olduk. Doktor dolu kilo alsın istiyorum yavaş yavaş arttırıcaz dedi. Bu şekilde yaptık hem. Son iki aydır 1 kilo aldı ay başına. Doktor fazla buluyor. Çok kilo bişey değil ki.