Ecrnsutnlk biz 4.5 ayda ek gıdaya geçtik pirinç unu o zamandan beri kullanıyorum hipp marka aşdım içinde hiçbir zararlı madde şeker vs yok ama sevmedi doğal olarak tadı güzel değil meyveyle tatlandırırsam yiyo. Hero baby aldım şeker var içinde bişi katmasanda yiyo