Onedroplove örneğin çorbasına princ unu koyarsanız bi faydası yok sadece boş kilo yapar fakat tam pirinç unu koyarsanız besleyiciligi var.
Ben ilk başta princ unu , irmik , tam yulaf unu , tam buğday unu gibi unları kullanmadım. Bağırsaklara birden yüklenmek istemedim. Zaten tadım aşaması olduğu için doyuruculugu da önemli değildi. Ama artık 7 aylık oldu 😊 artık doyumluk yemesi gerektiği için sebze çorbalarına 3 er gün farklı unlardan koyup (3 gün irmik , 3 gün tam yulaf unu . . . Gibi) kıvamını koyulaştiriyorum . Böyle yapmanızı tavsiye ederim.