Herkese merhaba doğum yapalı 52 gün oldu. Sezaryen oldu. 40. Güne yakın kanama bitmişti. Bugün adet olacak gibi belim bacaklarım ağrıyodu ve akıntı şeklinde kn geldi. Acaba çok mu erken? Var mı böyle erken Regl olan? Yoksa korkulacak bir durum mu var?