Prematureannesii Eşim tutturdu yatay alıcaksın dikey sevmiyoru ben diye hatta baya bi kavga ettik sırf bu yüzden. Ama bende dikey özeniyorum. Gerçi köyden 10 kadar ekmek getiriyoruz o yüzden dikeyler almaz korkum var sizce hangisi kılarrr. Bikaç saate almaya çıkıcaz
benim-kalbim-o Prematureannesii Senelerdir kullanıyoruz yatay daha kullanışlı oluyor dikey olunca pek bişey sığmıyor
gzdsahin Prematureannesii eşini dinle bence canım annemler dikey almıştı ve memnun kalmadılar zor alınıyor içinden çekerken çekmece kırılmıştı falan sonra bide yatay aldılar memnunlar
Merve-HanifeDuru Yataydan çok memnun kalan akrabalarım var karar yine size ait lakin ben alsam yatay alırım düşünmeden 😇 Prematureannesii
benim-kalbim-o Prematureannesii Evet canım kullandığım için diyorum dikey kullananlar çok memnun olamıyorlar
aksu5334 Prematureannesii dikey daga düzenli oluyo aslında ama yataylar kadar malzeme almıyor mlesef. Köyden dönüşte dikey dondurucular yetmiyo😊
Pelo_00 Prematureannesii aslında bu evinizdeki alana ve içini ne kadar doldurduğunuza bağlı. Ben de almayı düşünüyprum ama alırsam dikey alırım diye düşünüyorum. Yatayı yakın bir akrabam kullandı ve pek memnun kalmamışlardı kullanım zorluğu açısından yer olarakta sıkıntı olmuştu dikey aldılar çok memnunlar ve daha az yer kaplıyor. Buz dolabı gibide duruyor. Tabi bu durum alacağınız modele ve büyüklüğe görede değişir.
Balli_pastamm_ Prematureannesii Ben dikey kullanıyorum düzenli oluyor ama yatay kadar çok almıyor. Annem yatay kullanıyor baya dolduruyor içini,ama düzenli olmuyor oda altta kalan şeyleri çıkarırken sıkıntı oluyor vs. Karar sizin.👍