Betim hiç de az değil, bebek sağılandan daha çok emer ki daha doğum yapalı 19 gün olmuş. Şimdi stok düşünmeyin bence bol bol emsin, gece emzirir gündüz sağarsınız işe başlayınca ama önce süt üretimini düzene sokmak lazım ilk 3 ay ondan çok önemli, bol bol emsin arkasından sağın.