paputmoms Vefameric avent aldım tutmadı damaklı verdim tutmadı bakkal emziği var Fatoş emzik damaksız eski tip ondan verdim sadece onu tutuyor.. Onu da sersemleştiğinde ve bişeye batırıp verdiğimde alıyor bişeye batırıp verince de tadı gidince hemen atıyor 🤦♀️
Papatyaa_ Vefameric bebeğim 13 günlük 4 günlükten vermeye başladım e-bebekten almıştım ikili chicco kullanıyorum 0-6 ay. Uyurken ağzından cekiyorum, bazen de kendisi dili ile iktiriyor.
Merve-HanifeDuru Wee verdim lakin tutmuyor atıyor kızım sevmiyor emziği reçelle çikolatayla şekerle denedim tat gidince emziği atıyor 😬 5 ay 8 günlüğüz 💕
Kuroneko ArelveAdel bibs 😭 aventle başladık bibsi görünce inanılmaz renkleriyle beni kendine asık etti her kiyafetine ayri renk aldım ve kesinlikle emmedi sadece avent emiyor 🤦♀️ ne kadar özenmiştim 😄
ANAYIMBENANAA ArelveAdel bende direk avent verdim tuttu hatta delisi oldu :) her çocukta farkli olabilir tabi ama ☺️
aksu5334 Vefameric doğduğu günün ertesi günü verdim avent ultra air direk aldı. Yuturken beriyorum sadece gün içinde vermiyorum. Hiç bi problem yaşamadım
DamlaCan Doğar doğmaz annemin bebeğimin ağzına verdiği ilk şey oldu emzik ikinci annedir der hep 😅 avent damaksiz olanları aldı oğlum sadece damaklı olanları istemedi 3 aydır avent damamsiz emzikle devam ediyoruz
ArelveAdel Kuroneko Bende koleksiyon misali renk renk aldım şükür tuttu emiyor.🥰Şu aralar avent soothie çok hoşuma gidiyor.😄