Busesrmz d vitamini çok kıymetli bir takviye unutmasanız iyi olur 💐 en önemli süreçte unutmuşsunuz ama bebeğinizin genel tablosu iyi ise, kollarda ödem veya şişlik yoksa, gelişiminde sıkıntı yoksa artık düzenli kullanmaya devam ederek takip edin derim 💐
ocean dvit tavsiye ederim