Istanbul Selam ben 2 haftadır alerjiyle ugrasiyorum alerji ilaclari fayda etmedi doktorum iki gunluk kortizon tedavisi baslatti kendisine ulasamadim emzirmem lazim ama onden sutu sagmam gerekir mi sut sagma makinem yok o yuzden sormak zorunda kaldim
1annecik Canım emzirdikten sonra 30-60cc kadar sağsan bile yeter bebişe kortizonda 4 saat geçmesi gerekiyor emzirebilmek için ama bebiş olurda acıkırsa diye sağıp dolaba koyabilirsin hemşireyim bu arada çok geçmiş olsun 🤲🏻
Istanbul 1annecik ay çok tesekkur ederim icim rahatladi elimle sagdim baya 50 ccden fazla cikmistir sonra emzirdim bebegim durmayinca keske emzirip uyutup oyle icseymisim ilaci dedim 4 saat agladi yavrum bos yere
1annecik Istanbul olsun canım benim böyle böyle öğreniyoruz zaten bir çok şeyi☺️ Tekrar geçmiş olsun acil şifalar dilerim🌸🥰